TheOne&Only

Billig och Bra Makeup Tips

Kategori: Allmänt

Makeup Tips

Ögon:


Maybelline The Falsies Volum Express Mascara

Köpte denna mascara från Maybelline för nån dag sedan.. riktigt nöjd .. Riktigt mycket volym, täcker alla vinklar…Man får en känsla av att man bär lösögonfransar..

Så till alla som använder lösögonfransar: Använd The Falsies Volum Express Mascara istället...

Kostar just nu på H&M: kampanjpris 79 kr


Maybelline Lash stiletto

Innan jag använde” The Falsies Volum Express Mascara”  hade jag en annan mascara från Maybelline som också var riktig bra.. Den här mascaran gjorde mina fransar riktigt långa, samtidigt som den såg riktigt naturligt ut..

Så jag rekommenderar ”Maybelline Lash stiletto” till er som vill ha långa fransar utan att det ska se onaturligt ut.


Kostar just nu på H&M: kampanjpris 79 kr



Ansikte:


Dream Matte Mousse Från Maybelline

Den mest naturligaste faoundation jag någånsin använt. Man kan använda vid alla tillfällen och ger den bästa resultaten, starkt rekomenderad :)


Kostar just nu på KICKS: kampanj pris 109 kr



Rougen som jag jag använder och är helt nöjd med är "L'oreal True Match Blush".. riktigt naturliga färger.


Pris på KICKS: 119 kr


Läppar:

L'oreal color riche

Läppstiften som jag tycker är riktigt bra är "l'oreal color riche".. denna serie har riktigr fina färger.  Jag själv gillar den starka röda färgen som jag använder riktigt ofta.. sedan är det ju en smaksak när det gäller färg men mörka färger är riktigt fina.


Pris på KICKS: 125 kr


Jag tycker om att alltid lägga läppglans över läppstift, det gör att färgen blir mycket finare och att det syns mer. Använd då tex "Isadora Moisturizing Lipgloss". Billigare allternativ finns på H&M för bara 29 kr


Pris på KICKS: 99 kr


Naglar:

"Wonder Nail Wide Brush"  Isadora torkar snabbt och håller riktigt  länge.

Bästa med den är själva penseln som är bredd och gör det enklare att måla naglarna.


Pris på KICKS: 69 kr


H&M har tagit fram Nagelack i vårfärger, fyra stycken i en förpackning.. riktig fina färger för våren. Kan säga att den är den bästa nagelacken just nu.. Håller riktigt länge..  billig är den också ;)


Pris: 39,50 kr ( för alla fyra)


Tror att jag tagit med allt jag ville dela med mig när det gäller bra makeup... det bästa med dessa prudokter är att de är billiga också.  Puss på er // lollo

KOMMENTARER:

  • Layla säger:
    2011-02-20 | 17:43:01

    Dream matte mousse är bra

  • Layla säger:
    2011-02-20 | 17:49:03

    Men den lila mascara, klumpar den inte? Har länge tänkt köpa den

  • Ragda säger:
    2011-02-20 | 18:14:43

    älskar isadoras nagellack, jag köper ny färg varje vecka =D

  • AMANDA säger:
    2011-02-20 | 20:13:37
    Bloggadress: http://mestamanda.blogg.se/

    Hej! Vill du gå på bio, utan att betala?

    Det enda du behöver göra är att gå in på min blogg ( http://mestamanda.blogg.se/ ) och bli medlem på gratisbio-länken längst upp eller i menyn. Och glöm inte att du måste logga in på din hotmail och acceptera ansökan innan du får biljetterna. Ha en bra dag! :)

  • Madeleine säger:
    2011-02-20 | 21:36:54
    Bloggadress: http://principessan.spotlife.se

    Oj, jag gillar faktiskt ingen av dom där produkterna :)

  • Angela säger:
    2011-02-20 | 21:44:06

    Oj, kampanjpris och grejer. Tror jag måste gå och köpa Dream Matte Mousse Från MaybellineDream. Tack för tipset. Kram

  • Lollo säger:
    2011-02-22 | 13:01:12
    Bloggadress: http://Thethreefashionlovers. Blogg.se

    Nej faktisk, mascaran klumpar inte alls :)

Kommentera inlägget här: